Wakacyjnie

3 lip 2016

Witajcie moi kochani, jest niedziela, czyli dzień który w moim przypadku jest naprawdę bardzo leniwy. Wstałam dopiero jakąś godzinkę temu, więc jeszcze budzę się do normalnego funkcjonowania. Za oknem pogoda już nie sprzyja tak jak wczoraj, czy chociażby 3 dni temu, muszę przyznać, że nawet dobrze gdyż upały jakie miały miejsce, sprawiały, że kompletnie nic mi się nie chciało. Od piątku jestem u mojej siostry na takich mini wakacjach, dlatego też troszkę się martwię tą pogodą, gdyż nie zaopatrzyłam się w lepsze ubranie niż krótkie spodenki i bluzeczki z krótkim rękawkiem, niestety zachmurzenie nie odejdzie od nas tak szybko jak mogłabym się tego spodziewać.














Moim zdaniem wakacje rozpoczęłam pełną parą, mijają mi naprawdę przyjemnie. Wolny czas spędzam w gronie osób, które sprawiają, że mam uśmiech od ucha do ucha. W ostatnich dniach największym pochłaniaczem mojego czasu, stały się zakupy w galerii, choć często tam nie przebywam, w ostatnim czasie, chyba starczy mi pobytu w tym miejscu na co najmniej kilka tygodni. Jednak co do zakupów, obkupiłam się w 100%!! Jestem raczej z tych osób, które potrzebują wszystko i nic, podoba mi się wiele rzeczy, nawet te które wiem, że po zakupie rzucę gdzieś w kąt pokoju i przypomnę sobie o niej, dopiero w dzień w którym będę robić porządki.














Co do planów na spędzenia wakacji- nie mam, wszystko raczej zdarza się na wielkim spontanie, co muszę przyznać bardzo lubię, takie małe niespodzianki od życia, a wy? Macie plany wakacyjne? Czy wolicie jak samo się dzieje?

























































Zdjęcia- Martyna; http://moimobiektemwestchnien.blogspot.com/
























7 komentarzy:

  1. Moje wakacje są i będą bardzo leniwe (są dni kiedy umieram z nudów, HALO, a dopiero się zaczęły!!!), niedziele to dla mnie tortury, totalnie nie ma co robić! Czekam tylko aż ten dzień się skończy, bo jutro widze się z przyjaciółką a pojutrze z chłopakiem!

    Świetne zdj, jesteś mega śliczną dziewczyną!

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze coś się zmieni i spedzisz je bardzo Milo!
      I dziękuje bardzo c:

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia i piękna stylizacja , ale może dlatego , że modelka piękna ☺


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!
♥Jeśli spodobał ci się mój blog ZAOBSERWUJ!
♥Spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia