Wszystko od nowa

28 cze 2016

Witajcie ponownie, może ktoś mnie kojarzy, a może nie. Mam na imię Julia, rok temu dokładnie 1 sierpnia pierwszy raz założyłam bloga, niestety z czasem mój blog zaczął wygasać. Po pewnym czasie zaczęłam dostawać krytykujące mnie, mojego bloga, anonimowe wiadomości. Zrezygnowałam. Potem zapominałam o tym co robiłam o tym co mnie uszczęśliwia, tak mijały dni, tygodnie, miesiące, aż w końcu, dostałam dużego "kopa" od kogoś kto jest dla mnie bardzo ważny i właśnie dzięki tej osobie jestem tu i powracam-z większą energia, większą radością i przede wszystkim zaangażowaniem w moją pasje, za którą przyznam się szczerze, bardzo tęskniłam. Wracam na nowo, bo wiem, że jeśli będę robiła to co kocham, stanę się najszczęśliwszą osobą  na świecie. Pamiętajcie, róbcie to co was uszczęśliwia i daje wam radość i nie pozwólcie by ktoś wam w tym przeszkodził, wierze w każdego z was i trzymam kciuki!!!
A no i oczywiście chciałam również bardzo podziękować Patrycji, która pomogła mi w przygotowaniu i tak naprawdę odświeżenia tego miejsca na nowo, a oto link do jej bloga http://littlelovelybrunette.blogspot.com/
Buziaki! 













14 komentarzy:

  1. OOO super post,no i prześliczne zdjęcia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana śliczna sukienka i Ty! :* Nie przejmuj się złymi opiniami innych blogrów, rób to co kochasz, po prostu "pisz". Blogowanie to inna strona świata, która pozwala Nam być sobą i rozwijać swoje talenty. Trzymam za Ciebie kciuki!
    Pozdrawiam,
    Ilona
    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeju aż mam uśmiech na twarzy, dziękuje za taką miłą opinie <3

      Usuń
    2. Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej. ;) Uwierz!

      Usuń
  3. Jesteś prześliczna! I życze Ci powodzenia w dalszym blogowaniu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, super, że zaczęłaś dalej prowadzić bloga :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że wróciłaś! Twój blog jest naprawdę ładny, a post jak i zdjęcia bardzo dopracowane. Trzymam za Ciebie kciuki, oby tak dalej. Teraz są wakacje, więc masz pełne pole do popisu! :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Jakiego używasz aparatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety aparat nie należy do mnie, ale jest to Nikon d5200 obiektyw stałoogniskowy 35mm :))

      Usuń
  7. Nie pozwól na to, aby ktoś zniszczył Twoją pasję :) Śliczne zdjęcia, czekam na kolejny post. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wróciłaś i ładny szablon. Oczywiście wiesz, że autorka szablonu zabroniła jego modyfikacji przez inne osoby i jeśli chce się zmieniać jej szablon przez osoby 3 to trzeba ją o tym poinformować?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie przejmuj się tym co mówią inni! Ja przestałam przez co życie stało się łatwiejsze :)
    Jesteś młoda i śliczna więc życzę powodzenia w blogowaniu ;d

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!
♥Jeśli spodobał ci się mój blog ZAOBSERWUJ!
♥Spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia