21 lip 2016

Witajcie, tak na prawdę to nie wiem od czego zacząć, wróciłam do domu z tydzień temu, większość swojego czasu spędzam w domu i praktycznie nigdzie nie wychodzę. Nie wiem od czego do zależy, ale nie zbyt jest to fajne gdyż z roku na rok moje wakacje są coraz bardziej nudne, po prostu nic się nie dzieje.


















Wstaje późno, co również nie jest dla mnie bardzo korzystne, potem chodzę senna i nie mam kompletnie na nic ochoty. W sobotę znów jadę, ale tylko do mojej siostry, w sumie zabrzmi to dziwnie ale mieszkanie w bloku robi swoje i w wolne dni naprawdę, chce się uciec z miasta, a pobyt u kogoś kto mieszka w dużym zaciszu przy lesie jest idealnym miejscem na odpoczynek od jeżdżących samochodów. Mogę spokojnie wyjść sobie nawet w piżamie z samego rana i nikt nie będzie mi przeszkadzał, zwykłe spacery w tym miejscu są dla mnie bardzo miłym spędzeniem czasu. Często gdzieś wychodzimy, a jednym z największych plusów, bycia tam jest fakt, iż niedaleko mieszka mój chłopak i mogę dodatkowo spędzić te chwile z nim, a wtedy już mogę tam zostać na stałe.























































Mam nadzieje, że chociaż wy spędzacie swoje wakacje w bardzo przyjemnej atmosferze i nuda wam nie sprzyja, przed nami jeszcze półtora miesiąca i dużym bólem serca muszę to powiedzieć- szkoła.
Trzymajcie się, buziaki!!

12 komentarzy:

  1. Wakacje mijają mi bardzo szybko. Spędzam je aktywnie, chodź mogłabym jeszcze lepiej.
    Kocham wieś, bo tak jak wspomniałaś można wyjść w piżamie, i nikt nas nie wyśmieje- co ja każdego ranka robię. haha.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, studenckie wakacje nieco dłuższe, a i tak za szybko mijają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja. Jesteś prześliczna! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co odpoczywam nad morzem a co dalej to sie zobaczy :) Trzeba korzystać póki można ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak na razie spędzam wakacje aktywnie i pomimo tego, że nie mam żadnych planów to staram się nie siedzieć w domu ;) Piękne zdjęcia!!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photo! Sometimes I don't want to leave the house, but I force myself to do something))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są to moje idealne wakacje, ale próbuje nie narzekac, bardzo ładna stylizacja! Jesteś naprawdę piękna :*
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to 3. zdjecie sliczne!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie. ♡♡♡ zdjęcia mega!
    ładny blog leci obs. Mam nadzieje ze się odwdzieczysz.
    http://anggeleses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy miły komentarz motywuje mnie do dalszej pracy!
♥Jeśli spodobał ci się mój blog ZAOBSERWUJ!
♥Spam lub obraźliwe komentarze nie będą tolerowane!

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia